2014年7月30日星期三

涼拌茄子 - 附做法

涼拌茄子 - 附做法




呢個係我筧覺得好味道, 又容易做, 所以介紹下.



魚露可以除自己喜歡, 放多放少, 因為比較咸. 鍾意淡

就放少D !




 

 

材料 :

茄子                             1条  (是次買中型長度, 大約30cm)

醬汁 

日式天婦羅醬油         3湯匙

魚露                             1湯匙

麻油                             1-2茶匙   (視乎你喜歡味道)

白芝麻                        適量  (白鑊炒至有少少香味即可, 備用)
                                               

簡易做法  :

1.  洗乾淨茄子, 抹乾 ! 切成自己想要形狀, 不要太薄, 也不要太厚!

         太薄難控制, 太厚怕難熟!

2.  油多一點要蓋子的, 到中溫的時候, 放入茄子, 最好找一隻剛

         可蓋過茄子的碟子, 而且要耐熱的碟子, 瓷器, 不要金屬類

         碟子, 蓋住中細火至煮至茄子浸熟後, 隔油上碟, 放涼, 淋上

        醬汁, 食得.


~~~點解蓋住茄子煮, 希望佢唔會變黑色, 你睇下係咪靚靚 ! ~~~

我係比較貪靚, 做唔做到一件事, 都要盡下人事吖嘛, 哈哈!











1 則留言:

歡迎大家俾意見多多指教!