2014年7月15日星期二

金象牌預拌粉製作

金象牌預拌粉製作




鄰居送來了幾盒預拌粉,買咗好多盒, 知我都會整蛋糕麵包, 

所以預埋我, 大家一齊試下咁話! 哈哈, 我都好想試下, 因為

聽聞好得, 咁都要試下先知真假!

首先就係Muffin , 咦! 真係似模似樣嫁, 都幾好食添,

而且仲要好易做, 新手入門真係試下無防, 或者未整

過0既都絕對可以做呢個, 唔駛一個鐘都攪掂! 超快!



都好靚仔, 佢入面有2包粉, 我一包加咗朱古力粉做朱古

加口味, 另一個照做原味!



跟住試鬆餅, 我基本上係唔鍾意食鬆餅, 佢入面有2包粉,

我做咗8個份量用一包粉, 喔, 出乎我意料之外, 連我家人

都讚好, 本來我同家人都不太喜好鬆餅, 但係竟然俾佢改

觀了, 佢啱啱出爐, 因為好香, 份量佢可以用菜油或牛油,

我用咗牛油, 唔知咪因為咁特別香, 鬆化香口, 好好味, 呢

個真係好正!






好, 試菠蘿包喇, 樣貎係咪唔錯呢 ! 哈哈!



樣貎係都唔錯嫁, 都幾仔 , 不過, 我本人就認為酵太多

因為我都係照佢做法啦, 改咗如果走晒樣個陣, 都唔知

係佢唔得定自己唔得就唔好啦!

酵母味太重, 我覺得唔係咁好食, 不過容易整到咁靚

仔都唔錯0既!



報告完畢, 上述只供參考 ! 只屬個人意見, 多多包涵!






















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!