2014年8月5日星期二

紫菜肉鬆海蜇涼拌豆腐 - 附

紫菜肉鬆海蜇涼拌豆腐




呢個夏天, 懶洋洋都可以好好餸喔! 唔駛煮, 好味, 大

人細路都鍾意, 正 !



呢款麻油, 特別香, 都唔錯, 大家可以試下!



日式醬油汁.



我比較鍾意簡單可以做到又好味0既菜色 !




材料好簡單 :

百福蒸煮豆腐                             一盒 ( 我買大, 2口子的可以買細就夠喇 ! )

 海蜇                                           半碗   (鍾意食就落多d 無乜所謂)

肉鬆                                            半碗  ( 都係個句鍾意落多d , 呵呵)

紫菜少少                                   放面裝飾  (裝飾之餘又多一個層次0既味道)

調味 :

日式醬油                                  4湯匙

豉油 (生抽)                              2茶匙

麻油                                         2-3茶匙    (視乎你喜愛麻油程度)

糖                                             半茶匙     (可以不放) 

做法   :

1. 將豆腐蒸5分鐘, 放涼後放入雪櫃, 如果唔想食涼涼凍凍的豆腐,
    
      就可以唔放入雪櫃, 不過都要放涼!

2. 將所有調味混合拌勻後加入海蜇.

3.  將已拌勻海蜇放在豆腐面, 再放上肉鬆, 再放紫菜! 完成!



*  溫馨提示

記住要食前, 開飯喇, 先放材料醬汁放豆腐面, 未食就唔好放住, 

會出水同無咁靚仔啊 ! d 紫菜同肉鬆更加唔可以添! 





請大家多多支持讚好吖! 

                                      









沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!