2014年3月7日星期五

伊呂波日式燒烤之夜

伊波呂日式燒烤 - 舊同事相聚




與呢位舊同事真係志趣相投, 點解, 我地都有共同目

標, 就係唔駛做, 有得食, 有得玩, 哈! 當然係無可能啦,

不過諗下發下夢開心下啫!



日式燒烤我真係好鍾意食前菜啊! 小碟小碟的, 太好了!



同埋我可能鍾意d 清清爽爽, 同埋可能細細碟, 特別好味,嘻嘻!



我地仲叫咗支米酒, 支米酒真係酒精非常少, 所以可以

放心飲, 仲要我地係3個人飲一小瓶添!



黎食日式燒烤, 真係唔可以唔食牛囉, 真係損失黎架!



叫咗碟黑毛豬添, 都OK, 好好食!  其實仲叫咗個烏冬,

都好好味, 不過掛住傾, 唔記得映添!



呢個韓式煎薄餅都好好味, 正! 但係明明係日式

但會攪到韓式咁0既? 連点呢個醬都係石頭飯個

d 甜甜辣辣個隻醬啊!




不過点都好啦, 最緊要好味啊!





沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!