2014年3月1日星期六

博洛尼亞餐廳晚飯

博洛尼亞餐廳晚飯




今次係慕名而來, 聽兒甥講呢間d 麵包好正,

佢話舅母, 你識唔識整呢款包包呢, 我未整

過, 不過都試吓無防吖, 我就整咗一次俾佢

試下, 但係佢話爭好遠喎, 咁我就諗下, 咁我

就去試下, 睇下有幾正先!

啱啱尋晚搵地方食飯, 咁不如去試下啦!

我食咗海鮮咖哩飯, 咖哩味好香, 日式做法0既

咖哩飯, 佢都煮得唔錯, 咖哩香味濃郁, 微辣, 唔錯.



相公叫咗香煎三文魚, 外脆肉軟, 呢味都掂吖!



少爺order 咗牛扒餐, 牛比較薄, 但係有牛味, 而且好香,

讚好!



佢地都有西餅賣, 個賣相都好靚!



我梗係要買d 番去取下經啦, 睇下真係有爭幾遠.




2 則留言:

歡迎大家俾意見多多指教!