2014年9月22日星期一

港式黑糖提子紅莓包 - 附食譜

港式黑糖提子紅莓包 - 附食譜





本身係提子包, 我加咗紅莓, 帶少少微酸, 咁我會鍾意d , 嘻嘻!



我在待發酵時間用保鮮紙, 打開的時候要好小心, 因

為其實要家長指引,.............嘻嘻, 講笑啫, 其實係唔啱

0既, 因為打開0既時候會有危機, 一整穿咗就洩氣, 個

包就玩完架喇!







OK嘛, 都可以呀可, 自己同自己講 ! 



我之前都有做過中種紅莓合桃包, 不過唔係用湯種, 係用

中種 ! 邊個好食D , 我兩種都鍾意, 因為完全唔同食法,

呢個係港式包食法, 嗰個係歐式包食法! 




食譜  :
今次係跟一位fb做這個提子包, 係Erickitchen BLOG

材料


我今次份量

高筋粉                                230g
湯種                                      55g
全麥粉                                  20g
鮮奶                                      65g
全蛋液                                  45g
鹽                                            2g
沖繩黑糖                               35g
牛油                                       25g
黑麥芽精                                  3g
速發酵母                                  3g    (我用鮮酵母6g )
提子乾及紅莓乾                    適量        

蛋液                                       少量 (掃面用)


做法 :


1.  將鮮奶加熱至30-35度, 放入酵母, 大約5 分鐘 ,備用.

2.   將所有 , 除牛油和提子紅莓乾外, 放入盆中, 最後放入(1)搓勻.

3.  搓揉後分2-3次加入牛油續搓, 至揉滑, 搓圓放入己灑粉的盆中

        發酵至2倍.

4.  取出平均分成9 份, 每份加入紅莓和提子, 濕在蓋住, 靜止15分鐘.

5.  排氣, 滾圓, 放在己灑粉之焗盆上, 蓋上濕布發酵至2 -2.5倍大, 

        塗上蛋汁.

6.  預熱焗爐180度, 焗13分鐘, 上層加盆, 因驚焗燶, 續焗4分鐘!




請大家多多支持讚好吖! 

















          

2 則留言:

  1. sorry!應該係Eric's bakery blog先啱
    http://ericsbakery.blogspot.hk/2014/08/blog-post_14.html

    回覆刪除

歡迎大家俾意見多多指教!