2014年9月5日星期五

中秋做節晚飯2014

中秋做節晚飯2014

連續幾天各有各忙, 唯有早幾日做咗節先啦, 一樣啫,

我都係搵個藉口食野之嘛, 呵呵!




有朋友蒞臨寒舍, 一齊做節, 慶賀中秋, 開心到不得了,

雖然簡單菜色, 但我未做過就唔簡單啦 ! 哈哈!

做了這味賣相唔錯0既鮑魚, 得嘛 ?



還有這味自己做的麥皮蝦, 沒有用咩特別配料,

只係食過, 大約知道味道, 而今次自己做, 要做得

啱口味之餘, 仲要賣相得, 呢款係我用咗d 心機去

整架, d 蝦我去腸, 只留頭尾, 朋友一食, 已大讚窩

心的麥皮蝦, 蝦肉熟得啱啱好之餘, 又彈牙, 出面

香脆, 沾了脆粉和麥皮, 而且啖啖肉, 已經去殼0既

蝦肉, 美味啊 ! 賣相我都好滿意 !




祝大家中秋節快樂!

人月兩圓 !






請大家多多支持讚好吖! 





沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!