2015年4月24日星期五

麵屋武藏 - 日本菜 - 拉麵

麵屋武藏




好耐都無去睇戲喇, 平時都唔知忙乜, 不過其實應該係有無

吸引到全家都想去睇0既戲啫!

呢排有兩套戲都想睇, 比較有興趣, 狂野時速7 係其中一部 !



家人話食過呢間拉麵, 話佢0既拉麵同鰻魚飯唔錯, 同我地去試下 !

真係好喇, 難得佢咁好, 介紹下我去食吓, 咁有心 !

我叫咗黑豚角拉麵, 湯底唔錯, 不過油多了一点点, 味道還是可以 !



呢碗係赤豚角煮, 呢碗我認為湯底最美味0既一碗呢 !



另一碗是赤豚肉拉麵, 呢碗味道比較淡, 一般 !



這個鰻魚飯不得不一讚, 不錯, 肉質嫩滑, 醬汁做到味道

剛剛好, 不太淡, 不過濃, 值得一試 !



另外也叫了一些小食和一瓶清酒 !

這個腸一定要叫吖, 多汁好味, 一切落去, d 汁 飈出黎啊 !



串燒鷄肉, 好香, 好惹味, 不過都好辣, 唔知平時都係咁辣, 

還是師傅重手咗 .



我地應該點二人餐, 失策了 !叫二人餐同樣有小食, 有2碗麵呢, 

佢地都好得意, 如果入會要一百大洋, 但係做優惠期間, 一百大洋

免費, 然後你0既賬單係9折, 咁記得入會喇 ! 變相有折頭 !



呢餐9折後總消費$460蚊, 都可以吖, 因為我地叫咗飲

品, 六拾幾蚊, 如果叫套餐, 仲有係唔另加飲品, 呢餐應

該3百幾就可以喇, 平番 $100 !

















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!