2015年4月28日星期二

益新飯店 - 中菜

4月之星飯聚 - 益新飯店

好耐無黎喇 ! 貪新忘舊, 係咪真係人類0既特性呢, 

真係唔知, 我淨係知有好野食0既地方, 我都會掛住佢 !







燒鴨好正, 皮脆肉嫩, 多汁, 味道啱啱好, 唔會好咸.



煙薰倉魚, 講真, 雖然個個大讚, 但係唔係我柸茶, 所以

我黎講, 對佢作出評語, 好似唔太公平 !



生菜包鴨崧, 我好鬼鍾意食呢味野, 我逢係用生菜包

住食0既野都好似特別鍾意, 可能咁食會無咁油膩感啦 !



呢個都係清清地, 唔錯, 竹笙扒芥菜胆!



蝦乾吊片粉絲煲, 夠乾身, 香噴噴 !



呢個炒肚尖, 爽脆 !



福建炒飯, 我唔太鍾意佢好多汁, d 汁杰杰咁 !

係呢個差d !



又係尾聲時間, 都係我鍾意0既壽包, 我食完自己嗰個, 

又食咗人地半個, 哈哈!



杞子桂花糕, 清清甜甜咁, 都OK啊  !



剛剛食完呢餐, 我地又諗緊幾時再聚食下一餐, 真係好,

大家都係同道中人, 喜歡周圍食 !



























沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!