2015年4月17日星期五

一風堂黑咖喱拉麵 - 日本菜 - 拉麵

一風堂黑咖喱拉麵




見到咁特別, 唔試唔得, 黑色0既湯, 會點樣咖喱呢, 

耐人尋味,試下咪知囉 !

咦! 真係咖喱味黎架噃, 無攪錯, 好得意 !

同家人撐枱腳, 我家人都好鍾意, 佢都話好味 !



王者呀, 勁唔勁先 ! 哈哈 !



我就食紫菜豚肉拉麵啫 !



以價錢同質素, 我覺得一風堂係一間唔錯選擇0既拉麵店,

當然有好多朋友好喜歡食拉麵, 佢地都要求特別高, 咁就

要精益求精喇, 我覺得一風堂食得過0既 !



我都幾鍾意佢地d 小食架 ! 次次都會叫 !



尤其係呢個石鍋菜肉雲吞, 我勁like 超好味, 我覺得 , 必食 !
























沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!