2014年10月20日星期一

以色列火龍果

以色列火龍果







我係大鄉里, 真係可能你覺得我大驚小怪, 但我

真係未見過呢隻色, 所以覺得好奇啫 !



好奇心驅使下, 梗係買番個試下先講啦 !



不過話時話, 我覺得好靚靚呀 ! 好得意, 佢可以咁靚

咁搣出黎食架噃 ! 不過無乜驚喜, 味道與紅色一樣, 

味道和紅色皮的沒有不同 , 都是一樣, 不過梗係要

試下啦 !  佢d 皮係可以輕易咁搣出黎架噃 ! 好似橙咁 !



其實火龍果都有好多功效, 有效抗衰老, 火龍果比一般生果含

花青素高, 花青素是一種效用明顯的抗氧化劑, 火龍果中富含

一般蔬果中較少有的植物性白蛋白, 呢種活性0既白蛋白, 會

自動同我地人體裡面0既重金屬離子結合, 繼而排出體外, 有助

排毒作用 !

火龍果屬性偏寒涼, 要適宜食用, 不要過多, 尤其是本身屬寒底

人事!





















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!