2014年10月29日星期三

煙三文魚10吋pizza(薄批)

煙三文魚10吋pizza (薄批)







材料 :
高筋粉                         180g
低筋粉                           50g
海鹽                              1.5g
新鮮酵母                         7g               (如用速發酵母, 3.5g)
                                     3g
橄欖油                           10g
暖水                            154g

做法  :
1. 將速發酵母加入暖水等5分鐘。
2. 將所有野拌勻加入酵母水搓揉,
   橄欖油最後才放入搓揉,放入
   盆中發酵至2倍大。
3. 發酵完成後,輕輕壓扁麵糰排氣搓圓,靜止15分鐘, 
    用棍壓平,放入pizza盆中,用叉吉孔, 查上千島汁或
    茄汁,我放了 parmesan cheese 和 mozzarella cheese 喜
    歡那種就那種,焗爐200度預熱,焗大約15分鐘,焗
    至芝士溶化,中間位微微升起,焗多3-4分鐘, 出爐,
   出爐後放上煙三文魚和火箭菜,呢個時候,就係最佳
   享用 0既時間喇。

饀料  :
可選擇洋蔥, 青椒, 橄欖, 火箭菜, 蘿勒,
百里香,煙肉,火腿, 煙三文魚, 煙火鷄肉, 黑
椒風乾牛肉, 巴馬火腿, 沙樂美腸, 各種不同種
類, 自己喜歡那樣就選擇那樣.
我今次係pizza底焗個陣放入咗紅甜椒和
少許洋蔥, 加上大量芝士, 和少少黑樣碎, 
好簡單, 好好味,焗好放上煙三文魚同火
箭菜, 容易, 簡單, 好味! 我用咗200g三文魚,
我在焗pizza底放材料前塗上一些千島醬, 
但我相信塗他他醬會更正!









焗好放上三文魚和火箭菜就可以, 超好味!



請大家多多支持讚好吖! 













沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!