2014年5月14日星期三

Palco Ristorante 晚餐

Palco Ristorante 家人晚餐






又係三不煮時間喇!!!!!!!

咩野三不煮..............二係屋企唔齊人有人去咗街.................

三係太夜先番屋企(呢種太夜係遲咗半粒鐘架咋, 其實我地

個邊街巿都關門啦! ............三係.......心情唔靚 (其實係懶, 哈!)



呢間由名人開0既餐廳, 係柴灣青年廣場.

呢度都有幾間餐廳可以選擇同嘗試.

麵包一般, 南瓜湯同出面有唔同, 出面意大利

及法國餐廳0既湯好多時都比較濃郁同香, 佢

昵個湯, 如果喜比較清無咁杰0既朋友, 呢個

口味應該喜歡.

可能我比較喜歡吃麵包, 對麵包比較講究, 

同埋我覺得主菜同頭盆未黎, 要令人心0既

第一步, 就歸功於麵包, 餐廳唔應該忽略!



火腿沙律一般, 亦是簡單交功課而已!



都應該係讚0既時候喇 ! 哈哈 !

吃了沙律, 飲咗湯, 心裡有點不爽, 幸好佢係呢個比較吊腳地方

仍然可以屹立不倒, 應該都有佢個人之處!

呢個牛扒肉嫩多汁, 火候啱啱好, 邊有少少脆香, 中間粉嫩多肉汁 !



我吃了這道海鱸魚伴雲呑龍蝦汁, 又香又嫩又滑 !



 呢個水牛芝士花甲蟹肉意大利飯, 真係好食到無朋友 !

有好多蟹肉, 有芝士香味, 同蜆肉0既鮮味, 帶子到啱啱好,

呢個意有大利有有水準,  超正!



甜品係芒果拿破崙, 可能我係拿破崙0既忠實擁躉,

所以要求都比較高, 試過好多地方0既拿崙, 所以

佢呢個都係唔高分 ! 



佢地以呢個價錢, 比較大眾化, 所以頭尾都略為瞬息!

主菜做得咁好, 有少少可惜, 如果連沙律甜品都花多

少少心思, 一定會令人更加難忘!




















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!