2014年5月13日星期二

錦城韓國燒烤 - 與舊同事聚會

錦城韓國燒烤 - 與舊同事聚會

石頭飯, 我鍾意啊!






我好肚餓, 唔理咁多叫咗個湯飲住等, 個肚係度打緊雷,

頂唔順,哈!



我叫0既就係呢個豆腐辣湯, 好鬼死味!



見到好多樣都想叫, 但係等理人先啦, 雖然佢地都知我為食, 

同都唔會介意, 但唔好意思0既, 哈哈!



呢幅相我同d 舊同事見到都好好笑, 我地覺得好

似餐肉辛辣麵咁!



跟住都要再叫多一個湯, 太好味喇!




燒豬腩肉唔錯啊 !  



嘩, 牛肋排真係去食韓國燒真係唔食唔得,好味, 介有

個韓國人埋黎煎埋同剪埋架噃!





 

羊肉就ok啦, 唔係好夠香囉, 但係唔緊要啦, 我都係太like食羊 !



呢個韓式粉絲, 好惹味, 我地都覺得辣, 但又辣得好爽喎 !

























沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!