2014年5月15日星期四

香煎三文魚配香草白汁磨菇- 附食譜做法

香煎三文魚配香草白汁磨菇 



以往無接觸太多西菜時, 覺得三文魚都係魚生食法, 

或者燒就OK, 用另一d 煮法就覺得麻麻地, 但係而

家知道好多唔同煮法都好好食, 當然要配搭適宜啦!

呢個係其中之一, 係度同大家分享, 希望你地鍾意!



首先係買三文魚, 睇下咁咪靚囉, 而家好多魚檔都有成条

攞番黎賣, 切開一片片,任你要幾厚切幾厚俾你! 仲會幫你


起骨!




我今次買d 磨菇係city super買, 好靚好大隻, 好香!



碟三文魚見到都垂涎三尺, 又食得又睇得!




材料 :

~~~四人份量~~~

三文魚                             2片

磨菇                                適量  (我都係買咗5隻)

洋蔥                                1/4  個     (切細粒)

蒜頭                                2粒           (切碎)

百里香                            1/4  茶匙

俄力岡                            1/4  茶匙

牛油                                10g

鮮奶油                             20ml

上湯                                 200ml

麵粉                                 1 湯匙

做法  :  

1.  先做醬汁, 將磨菇用少許牛油略煎, 備用.

2.  放少許橄欖油放入蒜和洋蔥略炒轉色, 放入牛油, 再放入麵粉,

       要用細火慢炒, 不要燶! 炒至拌勻.

3.  放入上湯,鮮奶油, 香草同煮, 細火或中細火, 不要煮燶, 因大火

      好易滿捨同燶! 煮至開始有少少杰就熄火, 備用.

4.   三文魚撲上少少粟粉, 煎至金黃色, 要煎至脆面呀! 煎得唔夠,

      無咁正架!


















3 則留言:

  1. 尊敬的部落格主人,您好

    我們發現您的部落格裡有特別多美味食譜,我們想把您的部落格推薦到我們的網站www.nidemeishi.tw。

    我們的網址每天的瀏覽量有數萬人次,並且已經有很多個食譜部落格和網站。此外,我們創建了部落格排行榜,那裡已經有幾百個博主的加入了。我們在我們的網站上推薦了您的博客,用戶就能通過我們瀏覽器找到您的部落格。

    Nidemeishi.tw是另一種使您的部落格獲得更多訪問流量的方式。許多用戶皆習慣直接通過Nidemeishi.tw搜索網站和部落格的食譜。 將您的部落格添加到食譜部落格排行榜,自動發表您的食譜在我們的網站。請按照以下步驟操作:www.nidemeishi.tw/jiarubuluogepaihangbeng

    另外,費用問題您完全不用擔心,因為我們是一個完全免費的網站,目前我們已經在瑞典、巴西、德國、英國、美國、法國等國家有了推廣。您想加入我們嗎?我們靜候佳音。

    誠摯的問候
    Nidemeishi.tw

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問我應該怎樣行動呢?

      刪除
    2. 入了網址www.nidemeishi.tw/jiarubuluogepaihangbeng後, 填入email adress, 卻說網址無效啊!

      刪除

歡迎大家俾意見多多指教!