2014年5月12日星期一

楊枝金露 - 附做法

楊枝金露  - 家人致愛甜品之一

甜中帶酸, 當然, 而家好多出面都唔會落西柚, 

因為迎合怕酸人仕, 但係我自己又覺得微酸先

係楊枝金露特別之處嘛, 唔理啦, 我自己整就

會落番西柚, 而家出面好多時都係淨沙田柚呢!






要食得招積, 我連西米都要落大粒同細粒 !死未 !



真係超正甜品之一 ! 




多芒果 , 西米都要唔少架, 少西米得濟, 食唔到, 就唔同感覺架喇!

 

今次份量, 我家4人份量, 但是十分喜愛, 所以每人有2-3碗架 ! 

1.   芒果  ( 大 ).........................4 個  切粒  (頭頭尾尾用攪拌機攪勻成芒果蓉)

2.   西柚     ...............................3分之2  個  (起肉,搣散)

3.   沙田柚.................................3分1 個   (起肉,搣散)

4.   西米......................................適量  (要睇自己喜歡多d 就落多d )
                                                   (我仲放咗有大有細0既西米, 有唔同0既口感)

5.   椰漿.......................................200ml  我用快達牌

6.   熟水...........................................700ml  

7.   冰糖........................................300g  加300水 煲溶放涼  拌唔一定要放晒
                                                                慢慢加, 調啱自己喜歡0既甜度, 有剩
                                                                可以放雪櫃, 其他用途用.

~~~~~~~~~~將所有混合就可以喇! ~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~最少要雪2個鐘先正喎!!~~~~~~~~~~~~~

































沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!