2014年5月14日星期三

芒果腸粉

芒果腸粉






芒果腸粉 又易整, 又好味! 今次呢個唔同造型!



我發現咗好奇怪0既現象, 我家人當中, 有人喜

歡呢個造法, 會覺得好食d , 但又會有人喜歡之

前0既做法, 食譜一樣, 只係外型唔同, 之前切

条狀, 芒果汁同肉都係咁啦, 真係各人喜好!



不過我自己覺得, 如果切条狀, 芒果切粒0既做法

會襟食d, 卷呢個粉量要多d , 兩個都一樣鍾意, 但

係如果呢個型狀, 我起碼要食2件, 呢個樣我就梗

係覺得靚仔d 啦!



所以好多野都係見人見智啦!

哈, 啱啱姨甥上咗黎, 梗係要分享下啦 !




食譜材料 :

芒果                                          3個  (部份切粒, 部份攪拌成汁狀)淋面用

篛粉                                      40g

糖                                              60g                  


冷水                                        240ml

椰汁                                        160g


做法  :

1.    先將蒟篛粉 + 糖 + 椰汁 + 水先混合.

2.   再放入煲, 一路煲, 一路不停咁攪, 細火, 煲熱,材料溶咗.

3.   倒入盆中放涼, 放入雪櫃雪凍!  

4.  冷藏1小時都可以食用, 淋芒果及芒果汁面, 攪掂!




芒果河粉做法 :
http://connieblogkitchen.blogspot.hk/2014/05/blog-post_5.html



























沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!