2014年1月4日星期六

久違了的翠亨村

久違了的翠亨村




有機米生磿腸粉, 滑得好緊要, 好味!



咸水角,我鍾意0既點心之一.



鷄扎沒有驚喜,也不會沒水準!



鳳爪好味, 又係我d 至愛, 飲茶必食!



貪得意, 見到佢叫做紫薯豬仔包, 我就諗起我d

紫薯包, 跟住又諗起傳統豬仔包 - 麵包舖個d,

唉, 諗多咗添, 佢係豬仔造型, 入面饀係紫薯

蓉, 味道ok, 但我又係無乜特別咁, 不過都係

好食0既!



見到佢有個咸菜豬肚湯, 哈,又好想食喎, 咪叫囉!

 

翠亨邨保持佢一貫水準, 都係我喜愛飲茶0既

地 方, 我今次去呢間係銅鑼灣利舞台個間, d

枱唔會迫迫咁, 可能我早, 又唔嘈雜, 唔錯,

我鍾意!

沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!