2014年1月8日星期三

XO醬發菜炸鯪魚球

XO醬發菜炸鯪魚球




我絕對唔係一個喜歡食鯪魚肉0既人, 但係經

Michelle Wong 做了這道菜式, 當然,佢整真係靚

仔好多, 但係點解我都pose出黎呢, 真係好想介

紹下, 因為真係好好味.



入面材料唔覆雜, 但係真係好味, 我家人一致

讚好, 我姑奶奶黎咗我度食飯, 都大讚好味,

話新年要整.



材料  :

發菜                     適量 (好少就夠)

鯪魚肉                我買咗6 兩

豬肉                    我買咗4兩   (免治)

自家製XO醬      3湯匙   (買番黎都無問題0既)

生粉                   1湯匙

將以上材料拌勻炸, 我就係咁做,真係好味道!

















2 則留言:

  1. 真係咁易? 但要炸喎, 咪好油?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會好油,我唔係成粒浸住個d ,搵個好似煲公仔麵個,同埋半cm高到0既油,好似半煎炸咁,所以唔係用好多油,同埋整完攞出黎個陣放係張厨紙到索下油,再倒番落碟生菜面, 同埋d 菜底又索咗餘下0既, 一d都唔會感覺油膩喇,嘻!

      刪除

歡迎大家俾意見多多指教!