2015年5月27日星期三

和幸日本燒肉料理 - 日本菜

和幸日本燒肉料理



此店位於銅鑼灣謝斐道496號3層

今天到這裡, 和幸日本燒, 聞名己久, 今日難友有興

趣, 喜歡燒肉0既我, 又點可以錯過呢 !

首先食呢款季節刺身拼盆先啦 ! 款款精美, 鮮甜 !


係可以滿足到幾個願望0既日式料理, 正 !

厚切牛舌串燒, 好味道 !



菜呢家野, 唔少得0既, 因為我係菜怪 !



特選黑毛豬



特盛和牛, 都試, 但一般啦 ! 當然係好食, 但偏貴, 

無記錯係3百幾大洋, 但沒驚喜 !



蟹膏甲羅燒, 好味到吖, 無辦法, 我係蟹怪一名, 而呢個做

法, 叫我地蟹0既fans, 真係腑首低降 !蟹膏拌勻蟹肉一齊

食, 己經係做好晒, 一啖一啖0既蟹肉, 拌住香濃而且勁多

0既蟹膏, 點到你唔服 !



呢条魚喜之次係今晚主角之一, 呢条新鮮, 肉嫩, 但係而家唔

知係咪己經食到咀都尖曬, 呢d 已經係基本要求喇 ! 所以

對我地黎唔會覺得好特別 !


 四週佈滿梅酒, 噢, 我都想浸咁大瓶0既梅酒啊 !

 

燒沖油甘魚頭, 不過真係麻麻地 ! 係呢個餸比較遜色 !



 美味0既廣島蠔刺身, 唔錯, 掂, 好鮮甜 !







請多多支持我的專頁吖! 

https://www.facebook.com/conconkitchen























沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!