2015年1月21日星期三

葡式蛋撻 - 好食懶人快版

葡式蛋撻 - 好食懶人快版





又好食, 好快, 今次唔自己搓皮, 懶人版, 快靚正, 想做就去做, 

想食就去食, yeah !



簡簡單單, 好鬼好味, 其實都要多謝肯德基, 我呢2 -3 次去食

餐加0既葡撻都一次比一次失望, 真係唔知佢攪乜鬼, 好似搵

夠咁, 都唔諗住你下次幫襯, 簡直係趕客!



無辦法, 有時唔到你唔整, 自己整咗, 又係個隻, 無得番轉頭,

家人都會話, 以後唔好再係出面買, 自己整啦!



買包現成0既皮就得啦, d 蛋液拌勻就係喇 , 超 快,靚, 正 !



 

食譜

酥皮                                   一塊  (我用咗) 

蛋漿  

鮮奶                                       50ml

淡忌廉                                  100ml

蛋黃                                       2個

練奶                                       1茶匙

砂糖                                        16g

做法

1.  鮮奶細火煲熱溶糖, 至糖全溶,加入練奶,再加入淡忌廉, 再加入蛋黃快手拌勻過篩, 即可 !

2.  撻皮放入撻模前灑少許薄薄的粉才舖上撻皮, 撻皮用叉吉小小窿,

     倒入蛋漿, 再放入己預熱220度之焗爐, 220度焗15-20分鐘, 請留意自己焗

      爐火力, 我焗了8分鐘左右, 轉回200度焗了共18分鐘, 上色, 面有少許焦,

      就可以出爐了.

~~~~我今次做了7個蛋撻, 蛋漿我倒8-9成滿, 因為唔想佢太凹 ! 倒滿d , 但又

        唔可以瀉 !~~~~~~~~食譜來自cook 一 cook ! ~~~~~~~~~



超快就有新鮮出爐熱辣辣0既葡撻食,  真係太好喇!



請大家多多支持讚好吖! 








1 則留言:

  1. 真喺q, 我剛有現成皮整蛋撻, 今次可以試吓你哩個, 多謝你分享,

    回覆刪除

歡迎大家俾意見多多指教!