2015年1月15日星期四

咸甜中式老婆餅

咸甜中式老婆餅





以下饀料材料, 就係炒成晶瑩通透0既老婆餅內饀別 !



出爐喇, 出爐喇 !



呢款係咸老婆餅, 我都唔知有無食過咸老婆餅, 雖然佢係好食,

但我覺得如果係有得揀, 都係揀甜, 可能由細食到大都係食甜老婆餅啦 !



呢個係甜0既, 我都係比較鍾意食甜老婆餅多d , 可能

食慣啦 !



有幸跟Annie學做餅, 好開心, 佢好有正能量, 原來佢好講得笑, 

真係唔接觸唔知佢咁好傾架 , 好nice !



Annie 整呢d 梗係靚d 啦 !


中式唐餅, 雖然由細食到大, 但係看似簡單, 但我

自己早幾年前都無諗過自己整, 因為我絕對知道, 

看似簡單, 要整真係要有功夫, 唔係打個隻, 係廚

藝, 不過, 我拉下車邊, 又整到, 真係一d 好開心0既

鼓勵黎 !
















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!