2013年11月5日星期二

脆皮奶油豬 - 附食譜

脆皮奶油豬




翠華0既奶油豬, 真係久唔久都要幫襯下佢,

真係勁鍾意食奶油豬, 我家人都很超級Fans !



發喇, 發喇, 一出爐就要先食,明明好夜, 但家人

都要等到佢出爐, 無辦法! 奶油豬0既魅力沒法擋!


外脆內軟, 查上練奶同牛油, 加埋柸奶茶,

真係邊度都唔駛去啦!



自己都識整就唔駛擔心無得食啦!




原食譜 :

脆脆豬食譜:

液種:    高筋粉90g
90g
酵母1g

用膠刮拌勻後在室溫發1-2小時,然後放雪12小時

主麵糰:  高筋粉260g
120g
25g
4g
低脂奶粉20g
酵母3g
固體棻油15g  ~  (用普通菜油也可,只要無味道就得喇!)

蒸氣法185-200焗14-16分


* 如焗爐沒有蒸氣功能, 就要一路焗, 一路噴水,

我就係每5分鐘噴一次水,途中我噴咗大約4-5次水! 


***因為我自己前一日有湯種係度,所以懶無整液種,湯種

     一樣可以,不過有点濕, 所以粉0既份量我加咗20g, 同

    我用鮮酵母,所以用咗8g鮮酵母(液種酵母加主麵糰酵

   母要 x 番2), 出黎0既成品就係咁喇,都一樣好得, 當然

   原食譜個樣仲得,你地試咗原食譜先啦!

前一天做朱古力吉士包,有材料係度,我見

都係個D 成份, 只不過湯種無落酵母,同煮

過, 試下都無大礙掛,胆粗粗就郁手喇!



原食譜諗住過兩日做!

8 則留言:

  1. 巧多功夫, 禾唔會整...我只識整中式的~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同其他包包都一樣咁上下整法, 而家整整下慣咗,開始無咁難,可能已經有把咗d ,無咁驚青!

      刪除
  2. 請問主面糰仲需唔需要發酵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係要發酵,同平時造麵包程序一樣,要靜止休息,造型,等再發大一倍,先入焗爐。

      刪除
  3. 我之前都有整過,我唔多食奶,改搽花生醬,都一樣好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好開心架,因為都無諗過自己可以整奶油豬,点知原來都係同其他麵包差唔多,麻煩不過係不停咁噴水啫!不過都係因為我部焗爐舊,無辦法.

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝你,都係多謝FB friend 無私分享,教晒要留意事項先做到! 真係好開心架,因為真係無諗過會自己做到!

      刪除

歡迎大家俾意見多多指教!