2018年10月5日星期五

繽紛的生日蛋糕

繽紛的生日蛋糕 ~ 老友生日


我也很喜歡,的一個蛋糕!

當然每個自己做的蛋糕也很喜歡, 因為基本上
每一位收到我蛋糕的朋友, 都是收到我從未造
過的款式, 我這人自己也覺得很奇怪, 每次都希
望給別開心和驚喜,但首先驚喜好多時是自己, 
因為每次嘗試新製作時, 都有d 想像唔到0既事
情發生, 但亦都是人知常情,  因為好多時都要累
積下經驗, 才掌握到要在邊個位置要小心,  或流
程先後, 控制0既時間等等!


每次造蛋糕都好刺激, 因為唔知個蛋糕出唔出到世,

我就覺得自己似神經博士!






我祇可以講, 每個蛋糕0既出世, 對我黎講, 都得來不易!

我就好似星期日司機咁, 耐先造一個蛋糕,  所以有咁現象,

但唔緊要,  我喜歡啊!



仲要咁多位壽星添,  今次個蛋糕造型要繽紛d, 高興啲! 哈!




今次呢個用咗  Swiss Meringue  Butter Cream Topping, 

蛋糕底係牛油蛋糕, 因為貪佢夠份量同唔會咁易變

型, 是關上面放咁多野! 


瑞士蛋白奶油霜蛋糕

材料
1. 蛋白                   6  (大約200g)
2. 細砂糖                 300g
3. 無鹽牛油               400g
4. 鹽                     少許     
5. 雲尼拿油               10ml

做法
1.      將細砂糖加蛋清坐熱水打勻, 坐熱水是打蛋清的盆
底不貼熱水的, 打至75(用意殺菌)

2.      打至75度的蛋白, 放到廚師機繼續打發至企身, 而且
是己經涼的, 如果還是很熱的話, 繼續打至涼, 因為如
果還是熱的話, 牛油會溶, 這就打不好這個奶油霜了。

3.      蛋白霜打好之後, 逐少加入牛油 (牛油要室温, 但不可
以溶的) 牛油也打勻之後, 就可以加入鹽和雲尼拿油調
, 再加入喜歡的食用色素, 此時奶油霜就己經完成了,
可以塗到蛋糕面了。


牛油蛋糕食譜

食譜  :

牛油                            300g  (我今次用總統牌牛油 )

糖                                   210g

蛋                                   4隻 (大 size)

低筋粉                     300g

海鹽                             1/ 3 茶匙

淡奶                             105g

泡打粉                       6g

蘭母酒                        22g

做法 : 

1.    將低筋粉加泡打粉過篩2次,加入鹽拌勻。

2.    糖加入牛油打至糖全溶至淡黃色,大約8分

         鐘至10分鐘時間,再分3至4次加入蛋,打             
         勻。

3.     用膠刮分3次拌入粉,拌至完全均勻後分2次

          加入奶,最後加入蘭母酒,倒入已舖牛油紙

          用兩個6"圓型模具,放入已預熱焗爐170度,焗

           40-50分鐘, 用竹簽試中   間位熟程度,沒有粉

          漿便可出爐了。

4.  放涼後便可掃上奶油霜, 我在每件蛋糕塗上藍

        莓果醬,  塗上奶油霜,  然後加上裝飾


裝飾波波

https://connieblogkitchen.blogspot.com/2018/10/blog-post_3.html








沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!