2015年6月22日星期一

Dolce 88 - 餅店

Dolce 88 Caffe Italiano 餅餅

在酒店裡的一間coffee shop 

見到已經心甜又興奮0既靚餅, 齋睇已經夠視覺享愛 !



見到件件都想食, 但又邊度食得咁多呢 !



件朱古力好有伸仕feel 啊 !



 雖然我取終都係揀咗我愛0既綠茶口味, 但係以下呢 2 件我都有滔

咗少少光, 試食了 ! yeah !

士多啤梨中間有酸酸甜甜醬係中間, 好味道, 而栗子酥皮唔太甜, 我

鍾意 ! 試咗幾件, 都係呢件酥皮最正 !





綠茶這件, 我本以為是夾住的是綠豆, 噢, 原來係朱古力, 好味道, 

不過我諗我會鍾意紅豆多 d   0既 !



大致上不錯 !










沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!