2014年2月21日星期五

貓友千里禪聚餐

千里禪聚會




個名都好咁今次與她聚會, 個名就好似係度

講千里共嬋娟0既意思.



先黎個海膽壽司, 正!



d 壽司唔錯喎,最緊要選料上盛同新鮮!



平時我對呢類漬物麻麻地, 但係我見到佢整得又精緻

又吸引,我地叫咗碟, 都做得幾好, 唔錯!



佢呢個石頭燒龍蝦又麻麻地, 乾咗d , 反而d 配菜仲好味, 好香!



呢個嗰做法好想試, 都未試過, 係叫咖啡牛柳, 但係

有點失望, 好難好難食到咖啡味, 只係個汁有少少,

佢仲另外有一小碟好似糖漿0既東東, 好甜, 點咗

佢梗加無咖啡味, 而牛柳質嫩滑柔軟, 但無乜牛味,

不值得試!



呢個魚湯野菜就比較好味, 可能我地都係 鍾意吃到

新鮮0既感覺!




是日甜品我order呢個........酒糟片做0既雪糕,

我係諗住會有清酒0既清香味, 而唔會做到酒

0既苦味, 佢就宜係背道而馳!

我都有同侍應反應咗, 佢就話之前佢食0既清

酒雪葩就好清香而不苦, 算啦!

可能雪糕同雪葩因質地問題做唔到呢個效果啦!

沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!