2012年11月7日星期三

我愛菠蘿包

菠蘿包




 
  越肥0既野就越好食,真係一種折磨,但係

人就要係折磨中成長啊!  其實可以整到

菠蘿包,好開心,係我其中一個夢想!

我d 夢想人地會覺得真係好簡單!

我就覺得好困難啊!




原來我都可以做到菠蘿包,好開心啊!


菠蘿包同麥包,唔理咩野包,焗到出黎無死

到就係好包!我都會隻眼開,隻眼閉,不過

自己開壇就唔知整出黎效果好唔好喇!




哈,得咗,正呀,好開心呢!  ^_^



麥包原來好簡單就得,不過係我整呢款啫,

第二款就唔知喇!但係如果自己安排所有

東東,又未必咁輕鬆喇!



































沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!