2011年10月31日星期一

芒果脆皮泡芙

芒果脆皮泡芙

又黎喇,又黎喇,今次整芒果口味






芒果泡芙都係惹味d ,不過可能係我自己比較

鍾意食芒果都唔定!

脆皮做法就係要加層帽喇,本來我諗住我係唔會識整

菠蘿包,但係整過脆皮泡芙之後,我又有d 信心可以有

機會整到菠蘿包 lou !!哈哈!

你地見到下面幅圖就知我點解咁講喇!

真係好似菠蘿包,我仲諗住唔會成功添,但係結

果係得咗,好開心!

脆皮芒果泡芙出場,都唔錯!



雖然食泡芙唔會有太大驚喜,不過,至緊要易整加

好味,咁就OK喇!你話係咪!

呢個做法又靚又好味, 超讚 !




沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!