2014年6月10日星期二

正東乳豬燒烤 - 中菜

正東乳豬燒烤 朋友生日晚飯






超薄0既一層肥油, 薄到差不多睇唔到, 跟住都係

又嫩又廋0既肉, 剛剛燒起, 皮脆肉嫩, 佢地係你叫

先即刻燒, 所以超好味吖!



先黎一d 小食充下飢先, 因為我地6点就去到, 訂咗房, 

打下牌, 傾下計, 咁都要食下野先啦, 我地成班都係為

食之人, 無辦法!

叫咗呢個, 個名都唔係好記得, 好似係村長燒腩仔喎!




仲有d 掌翼, 同豬腳仔, 掌翼得, 豬腳仔就唔掂.



先黎個笑哈蝦先啦! 哈哈! 豉油王煎蝦碌!



貴花蚌鷄柳炒蜜豆




班頭腩二味



炒得又有鑊氣又唔散, 火喉啱啱好!



呢個風沙鷄, 我諗睇樣都知佢有料到, 係咪好呢!



北菰鵝掌, 冬菇有菇味, 唔似一般酒樓, 只係交代有

冬菇就算.



真功夫, 個伊麵見真章, 麵身啱啱好唔太林, 唔太硬,

不油膩, 夠乾身, 唔會太咸, 味道剛剛好, 一流!



呢個鴛鴦炒飯, 不得不讚, 飯炒到粒狀分別, 爽身,

唔油膩, 楚河漢界咁分開兩邊, 鍾意海鮮上湯味清

清地匙更向左走, 喜歡酸甜味匙更向右走.



真係吖, 連個壽包都唔放過我, 咁好食, 包身超軟熟,

蓮蓉超軟滑, 仲成隻蛋黃, 我呢d 為食貓, 無得救! 哈!















1 則留言:

  1. 看起來真心不錯。謝謝分享。另外如果你對乳豬有興趣,可以試試 這款乳豬 或者 它們的金牌燒豬。相信你也會喜歡。

    回覆刪除

歡迎大家俾意見多多指教!