2014年6月27日星期五

我的出爐蛋撻 - 3

我的出爐蛋撻 - 3





正呀, 新鮮滾熱辣食, 真係好鬼死正!



最緊要都係攪掂個撻皮, 咁就無咩特別野整喇!



真係未焗都估到佢唔錯啦! 呢個食譜....掂 !

我成日試做唔同食譜, 呢個好! 



我係呢個時候加面盤啊!



點解係我的出爐蛋撻 - 3 舊個d 係yahoo BLOG 死咗之後都


未攪好, 好多舊野都未搬!



新鮮出爐, 唔食2個唔得, 受唔住誘惑!



放涼咗就會跌番落去架喇, 不過都仲係好靚仔.




食譜 :
撻皮材料 
低筋麵粉 180g
牛油 110g
糖霜 45g
雞蛋 25g
雲呢拿香油 少許 (可放可不放)

蛋汁材料:
雞蛋 3
幼砂糖 90g
熱水 225g
花奶 85g
雲呢拿香油 1/2tsp  (可放可不放)

步驟1 
撻皮搓勻放入雪櫃雪半個鐘.

步驟2
將蛋汁材料拌勻過篩.
  
焗蛋撻方法:把焗爐預熱至 230, 放入最底層先焗約 10 mins,
直至見到撻皮邊轉金黃色, (我焗咗8分鐘就格開面火, 我驚燶啊!)
把焗爐溫度調低至150,加一層焗盤在最上層隔開面火 , 焗多
10分鐘, (我就焗多12 -14  mins) .

這個是跟fb 0既  Ching Sk 食譜做的 ! 係一個易做0既好食譜!






















5 則留言:

  1. 不會太甜吧?因我之前做了太甜的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會的,你放心,因為我是不喜歡吃太甜的人,所以就算整瑞士卷,食譜比例都係比一般較少糖分。如果你真係要淡d 係可以係蛋液裡的糖減10至20克都可以,但自己可能ok, 人家食就淡得濟1喇!😉

      刪除
  2. Hi, 有出爐蛋撻食, 好正喎, 我都整過都 OK 嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,真係自己整新鮮出爐特別正啊!

      刪除
  3. 你好!

    我是新的食譜分享網 《Cook1Cook 煮一煮》的編輯 Chris !
    平時很喜歡看你的食譜分享文! 對喜歡烹飪用戶的我來說真的很實用呀!

    目前我們正在尋找優質且具代表性的博客成為我們的星級博客!
    我們想邀請您加入我們星級團隊! 我們這邊將提供宣傳資源和現金獎勵給予星級博客!
    讓您的食譜在《Cook1Cook 煮一煮》 60萬人氣FB粉絲團 上免費曝光 !而且可以輕鬆賺取現金!
    希望能夠邀請您與我們合作。如您有興趣,請與我們聯絡有關合作詳情,謝謝!

    希望能快快收到你的回覆喔! 請您不要錯過增加食譜讀者人數的曝光機會!

    謝謝你! 祝您食譜讀者人數蒸蒸日上!

    ------------------
    Chris Chan
    Website: http://www.cook1cook.com
    FB: http://www.facebook.com/cookonecook
    E-mail: info@cook1cook.com

    回覆刪除

歡迎大家俾意見多多指教!