2014年4月25日星期五

脆脆奶油豬 - 食譜

脆脆奶油豬 - 附食譜

呢個都係朋友 Man yi   0既食譜,

佢對做包包0既熱誠, 真係心予誠服.

佢係我心目中0既包仙子, 包包方面有

疑問, 有佢無有怕啦!






你話我有乜可能減到肥吖, 一出爐夜媽媽, 

都要食2個先瞓, 算啦 , 我咁為食, 都係無

得救架喇!




今次呢個都係用液種!



奶油豬係我其中一款最愛食品之一 , 實在自己整

到係咪好正呢!



d朋友成日都會問, 你又食會唔會好肥呀!

我可能已經聽到慣咗, 無乜感覺喇, 因為我

都會係咁繼續食, 繼續肥, 就算忍住盡量唔食

一排, 都係唔會有進展, 最緊要唔好暴食, 同唔

好食太多零食, 咁就得啦, 哈! 




見到都好想食, 好開胃, 我鍾意0既奶油脆脆豬.

 ~~以下係 Man yi 研製0既食譜 ~~

脆脆豬食譜

11  每個70g 

液種: 
高筋粉                      135g
水                              135g
酵母                          1.4g

(將所以材料攪拌均勻,在室溫發酵一小時,然後放雪櫃過夜)

主麵糰: 
高筋粉                     180g
法包粉                     90g
低筋粉                     45g
糖                             10g
鹽                               5g
天然麥芽精               4g
酵母                        3.6g
暖水                         20g
牛奶                       130g

做法 :
液種全部,菜油1湯匙(後下)臨焗之前灑上高粉,用蒸氣焗
20016分鐘, (我用Rowenta焗爐的,最底層用盆放熱
石和水,下火加熱風嚟焗)⋯⋯---我平時會將酵母和暖水先
開至用的---在麵包機搓15分鐘,拎出嚟自己搓至起薄膜
---第一和第三次發酵至兩倍半大細,第二次待10分鐘.


不得不讚這位麵包發燒友敏儀, 佢對麵包真係充滿熱誠!





沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!