2014年4月11日星期五

甘味鍋燒讚奇岐手打烏冬 - 分享

甘味鍋燒讚奇岐手打烏冬 - 分享



呢個係佢地0既招牌烏冬, 我都好鍾意, 我本人唔係好

鍾意蕃茄湯做0既麵食, 通粉之類, 但佢呢間0既

味道, 做得真係有佢一手.

呢個燒牛扒烏冬都好正, 肉嫩, 有牛味, 同埋都好juice,

讚好!




牛脷烏冬都OK, 我家人鍾意食牛脷啱晒佢.



呢個溫泉蛋牛肉烏冬, 都好味, 但無驚喜!



蟹子蝦炒飯, 佢其實係SET $80蚊, 佢仲有碟魚生一齊,

但係我掛住食, 無影到, 食咗一半先記得, 哈!

碟魚生有三文魚, 蝦, 蟹, 象拔蚌.



軟骨餃子棒, 我勁LIKE, 我勁鍾意食軟骨類東東, 呢個

我0既心頭好!



三文魚腩, 唔好錯過呀! 肥美新鮮, 唔錯唔錯!



係即場俾工作人員睇你係Facebook like咗佢地, 會

送你一個小食啊!










沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!