2014年4月2日星期三

BBQ at Pacific Club

BBQ at PACIFIC CLUB

非一般的燒烤, 呢度風涼水冷, 環境優雅!


會所都係要會員制度, 我都係第一次黎!



今次準備咗2個爐俾我地, 爐位置啱啱好.


我地一早預先order咗d 野食, 去到就一盆盆咁攞晒出黎俾我地!


我地黎到都係巡視下業務先啦, 哈哈!

頭盆黎咗d 沙律先啦, 有Caesar Salad, Mixed Vegetable Salad,

 Fruit Salad with Mayonnaise.

   

肉眼扒, 西冷扒, 羊扒, 豬仔骨, 龍蝦, 沙甸魚, 魷魚, 德國腸, 帶子煙肉卷!








仲有大蝦, 豬扒, 串燒, 燒薯仔, 同蔬菜類.


今次份量叫到啱啱好一無食淨, 實在太好喇, 唔好晒野!



燒鷄翼, 正, 不過有咁多其他正野食, 佢已經被打入冷宮啦!

 

本來覺得燒龍蝦係咪晒咗d 呀 , 但係當食個陣又唔覺得

喇, 因為真係好鮮甜啊!


周圍環境唔錯, 好舒服.



周圍擴濶0既空間, 好優遊自在, 正!












沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!