2013年12月17日星期二

北海道戚風柸子蛋糕

北海道戚風柸子蛋糕




又容易又好味又靚, 呢d 食譜真係好難救,

最慘有時中伏, 攪到好麻煩, 攪好耐同埋

失敗了有失落感啊!











面的醬我改動了,為了自己方便,我改了用吉士醬,

一樣好味,哈! 仲要都好靚喔!



這款小蛋糕又精緻又漂亮, 超讚 !




我是跟烘焙煮意的Joe chan做的, 她也是在網上

找到這個非常好的食譜, 超正啊! 有好野一定

要大家分享啊!

*:.。廚房一隻柴。.:*: 【烘培玩甜點】

北海道戚風杯子蛋糕 Hokkaido Chiffon Cupcakes -

http://ksfamilykitchen.blogspot.hk/2013/04/hokkaido-chiffon-cupcakes.html?m=1


 





2 則留言:

  1. 見你D成品咁靚, 請問你用邊個型號嘅焗爐架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用成坐四頭個d 焗爐,其實唔係咁好,因為只係出底火,而家見谷友成日買都會買個隻,係rowenta 牌子,又蒸得又焗得,超正,如果我部爐跪低,我會買呢部!

      刪除

歡迎大家俾意見多多指教!