2015年3月20日星期五

日本自由行第一天- 3月12日

日本自由行第一天 - 阿佐谷


第一天


第一天行程因航班時間是中午機, 所以去到日本

已是晚上7點了 !

這次自由行是一個純觀光購物自由行, 當然希望

今次買到自己喜歡0既東東啦!

上機喇, 機都有名稱, 佢叫燒賣 ! 坐椅的背pat pat位置好

像一塊布咁薄, 比較強差人意 !




落機了, 排隊買車票先啦 !



阿佐谷係我地租酒店0既地方, 所以要向阿佐谷出發 !

點解住阿佐谷呢, 自由行就係要平靚正吖嘛 !



到步要幫襯下個洗手間先 ! 睇下個標誌, 唔好諗咗去第度, 

原來意思係洗pat pat啫 !



一到步, 就係我想見0既地道小店 !好興奮 !



哈哈, 周圍環境一流 , 我鍾意 !



呢度人流唔複雜, 街道光猛, 呢幾条街比較多小舖, 

有食店同 bar 再過 d 係民居 !



間間舖都好有特式 !



我們住這間酒店, 麻雀雖小, 五臟俱全!

一入去係個衣櫃, 走廊, 左手邊係厠所,

張床係單人0既, 好寬闊, 側邊放了行李

箱之餘, 仲可以拉櫈坐都無問題! 最緊要

係乾淨企理吖嘛 !


資料搜集過話呢間唔錯, 落到樓下醫肚, 行咗一陣就搵到喇 !



叫咗湯飯同湯麵, 仲叫咗一d 串燒添 !



呢碗係湯麵 !





好味道啊 ! 紙水低, 真係好鬼抵食啫!



宵夜時間, 其實都可以講係我地0既晚飯,  食咗8串 !

噢! 埋單了, 只不過係千幾yen 咋, 百幾蚊港紙 !又正又抵食 !

食完野, 梗係周圍巡視下業務先啦 ! 呵呵 !



嘩, 真係唔駛驚餓親啊 !



消化下, 周圍貢下 ! 入超巿望下, 有咩賣, 呢間超巿就係JR

側邊, 我地就住係超巿側邊 !









最可惡係帶病在身, 唔係都會買番支飲下 !

加埋稅先至 $507yen 一支, 如果同埋d 朋友一齊,

噢, 係咪要飯番柸先覺得無咁蝕啊,wakaka ! 



行行下回程見到生果店, 入番少少貨, 因為會係度幾日,

買d 生果同零食飲品先 ! 



D 蘿蔔又有大又滑, 好靚仔咁喎!

當然我唔會買啦 !



噢, 我咳咳, 士多啤梨對我黎講係一個挑戰, 第一晚, 

唉, 忍下啦, 見到朋友買黎食, 真係流晒口水,  最後一晚就話啫!



今次呢個自由行係超值超抵玩自由行, 貨幣個面值低之餘, 

機票超抵, 同酒店租超平, 所以唔去對唔住自己啊 !

















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!