2014年11月10日星期一

pokka cafe - 日本菜 - 西餐

Pokka 晚餐






呢個煎雪魚義大利飯, 好正, 我勁LIKE, 白汁芝士

味道啱啱好, 煎到有少少脆, 好鬼好食!



羊扒好味, 肉質鮮嫩多汁, 保持到一貫水準, 正 !



叫咗我鍾意既綠茶飲品, 今次加柸芽!



隨餐附送甜品啫喱一柸 !



個雪糕都唔錯.

 

 是次消費每人大約$200 蚊, 我地都幾鍾意黎佢呢度食野, 

因為就算一排無去, 再去都係唔會好差, 都保持水準, 所以

我家人和我都鍾意光顧POKKA  !








沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!