2017年3月11日星期六

遠道而來糍粑

遠道而來糍粑





大嫂在家鄉帶回來的糍粑, 真係好正, 我鍾意 !



上次農曆年見面, 大家寒暄了幾句, 我說懷念佢之前
請我食0既糍粑, 佢就帶番黎過我食, 真係開心屎禾呢!



尋找美食, 係我0既生活一部份!

這款食品煎香後, 外脆內軟, 入面好似糯米糍咁軟軟的,
係唔甜而無味, 有點米香, 配其他濃味點綴, 非常好味!



下一點點油於易潔鑊中, 像年糕煎一煎, 煎至微微金黃即可, 

可伴蜜糖, 我就伴了日本小倉紅豆! 很好味 !



每個地方都有佢0既特色美食, 真係好想周圍食多d
美味0既食物呢!










沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!