2017年3月2日星期四

3月日本之旅第二天 ~ 錦系町

日本之旅第二天旅程 ~ 錦糸町

目的地是海濱幕張 Outlet



在巿區東京區的一個比較近0既 Outlet , 可以滿足
到 shopping 0既地方 !


呢度有分幾個部份位置, 真係有排行, 睇唔啱尤自可, 
真係要預多d 時間好d !



喜歡家具0既朋友仔, 發喇, 超抵買, 只係睇住行李重量

就可以, 因為呢d 咁重0既物品, 真係買唔到好多件架 ! 



隨時一半或3分1 價錢, 真係好難忍到手!



行完幕張 Outlet, 過去 Aeon 繼續奮鬥.



在JR車站商場有一間吃茶漬飯, 不錯啊, 如果對茶漬飯沒有抗拒,
或未試過日本的茶漬飯, 不防試試, 這家不錯的啊!



而且價錢廉宜, 幾拾蚊港紙, 抵食 !
我食燒鷄口味, 正 !





如果唔喜歡茶漬飯, 可以食拉麵, 這裡有一風堂拉麵, 
還有西式意大利粉類可供選擇.


雖然這裡是第一次到訪, 因為主要目標是到海
濱幕張的 outlet , 附近有大型 Aeon 超巿, 同行的
想到這間超巿, 反正在今次的旅程中, 這裡是我之
前來日本旅遊沒有到過的新地方, 也是最有興趣啊 !
基本上其他地方是去過的. 



這裡很多東西買, 喜歡行超巿的, 要考慮Aeon啊,
但海濱幕張這裡就離outlet 有一段距離, 唔建議行過去,  
先在車站問人搭咩車過去同怎樣回程好些!
無咁辛苦呢 !



忠告大家真的要好小心揀旅行同伴, 一次意外, 雖然不至於
至命, 不過留下痛苦烙印, 何必呢!


去到 Aeon 另外同行者已經要自己行動, 當然佢已經做晒
功課, 一支箭咁離我而去,  我自己當然也有看過這裡有什
麼東東賣啦! 其實我真係無諗過大家都想買貓咪0既東東, 
一齊旅行, 係可以做到咁, 真係太自大同太自私, 真係一個
見識, 都唔知點解會答應陪佢, 浪費假期, 浪費金錢 ! 仲要
一肚, 真係咩人都有, 唔怪得咁多人問我點解會同佢去旅行,
貼錢買難受!






這裡分別有幾個zone, 賣唔同種類 !

有家品, 寵物用品及其他, 不過都去唔晒, 我主要都係想睇
同買寵物用品咋 !


晚上帶著疲乏0既身驅, 回到酒店放下戰利品後, 

在酒店附近搵食啦, 找到這間名為博多劇場的飯店, 

好似比較地道, 入去試試吧 ! 

正好坐隔離位置的幾位日本人中, 有人生日, 唱起生日歌, 

氣氛很開心呢!



晚飯過後,  漫步回酒店,  很滿足!


















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!