2016年7月29日星期五

Kaum - 印尼菜

Kaum - 印尼菜

Potato Head 內 好奇晚餐



點解我會話好奇晚餐呢, 事發係咁0既, 剛好到西營盤理髮,
老闆好熟, 成日談天說地, 最喜歡講食經!



又講開西環有多新舖, 其中一間就係Potato Head Hong Kong ,
佢話呢間舖好有來頭, 又話以前學校, 地方都好寬濶.



咁我就過去八下, 跟著問佢有無位, 其實個陣5點幾, 但佢話己經full
晒,  book晒, 我心諗, 咁利害, 仲諗住無緣啦, 但侍應生好有耐心咁
幫我安排咗一張枱, 但佢話在時間方面, 可能唔可以坐太耐, 我都
可以接受吖, 個半至2個鐘, 同家人係夠0既, 同朋友就慢慢傾, 可能就
未必可以 !

  

這款印尼鷄翼, 有蒜香, 亦有炸香乾蔥伴食, 鷄翼係用咖喱醬醃過, 
好食, 但唔太有驚喜 !



沙律好清新爽脆, 好味道 !





好美味0既乳豬啊 ! 



呢個用竹葉包住夾係竹筒到燒0既豬肉, 香料味豐富, 但

我地可能己經好飽, 所以對佢0既感覺都係一般而已.



有民族峇里風情0既一間餐廳, 位於西營盤第三街, 這裡

以前是幼稚園改建而成的 !





環境唔錯, 侍應生招呼好, 大廚非常健談! 



這裡位於西營盤, 第三街 !

食埋個甜品先




 佢間舖入面有衫賣啊, 不過唔知有無人買呢 !







































沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!