2016年5月28日星期六

日本小梅子浸酒

日本小梅子浸酒









點解會話日本梅, 其實呢兩年都會在梅的季節,

買到日本出產0既南高梅黎浸酒, 有人會浸咸

0既口味, 用黎煮餸.

我今次適逢其會, 到日本旅遊, 剛好也有梅子售賣 ,

我忍受唔到咁可愛,細細粒0既梅子, 所以買了一些回來試試 !






南高梅我也買了一包, 都好抵買, 但係就要遠渡

而來了, 因為怕它會撞爛和局爛, 所以選擇手提, 

好彩攞到番黎無穿無爛啫 ! 唔係就白費心機, 

咁就陰公豬喇 !



我今次份量係用 600ml桂花陳酒, 360g 小梅, 190g冰糖 !





平時我正常浸法都會係咁, 參照以下

http://connieblogkitchen.blogspot.hk/2014/04/blog-post_2886.html



















3 則留言:

  1. 會否特別好味呢,我都有浸香港既梅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前兩年都有買日本南高梅浸, 同本地都有, 我本人覺得南高梅飲落怠覺好d, 好似純少少, 而今次咁啱去日本呢款小梅, 我第一次見, 覺得好得意, 但唔知ok 唔ok架, 都要等起碼6個月後先知喇 !

      刪除
  2. Hello!
    想問用小梅浸酒成功嗎?

    回覆刪除

歡迎大家俾意見多多指教!