2016年5月12日星期四

宇治綠茶紅豆磅蛋糕

宇治綠茶紅豆磅蛋糕





綠茶紅豆同牛油蛋糕都係我喜愛到不得了0既食品,

咁樣合體法, 真係唔好亂食, 你真係唔知自己可以食

咁多件, 小宇宙無限大 ! 哈哈! 






有時其實真係好開心, 可以整到自己超喜歡而又超好味

0既野食個陣, 真係嗰 個 心情 , 都真係超級正 !



食譜  :


預備一些紅豆(當然紅豆係己經處理好係己經
可以食用個種, 而我用日本小倉紅豆 !

材料分兩部份

A 部份

牛油                           100g  (我今次用銀寶牌牛油, 先室溫 )

糖                               72g

蛋                               75g

低筋粉                       100g

海鹽                            1/4 茶匙

淡奶                           35g

泡打粉                         2g

蘭母酒                        7g  (可用5g雲尼拿油代替)

B部份

牛油                           100g  (我今次用銀寶牌牛油, 先室溫 )

糖                               73g

蛋                               75g

低筋粉                       95g

海鹽                           1/ 8 茶匙

泡打粉                        2g

蘭母酒                        7g  (可用 5g 雲尼拿油代替)

鮮奶                           40g  (將鮮奶同綠茶粉坐熱水溶解綠茶粉)

宇治綠茶粉                7g 
                                  

真係要將d 粉拌勻先得架, 要好似圖咁滑囉 !



*A和B 部份同樣做法, 混合和加入紅豆即可入爐 ! 

  將A和B 部份混合時輕手轉幾下, 這樣切出來就會有紋了 !

A, B 一樣做法 : 

1.    將低筋粉加泡打粉過篩2次,加入鹽拌勻。

2.    糖加入牛油打至糖全溶, 至淡黃色,大約8分

         鐘至10分鐘時間,再分3至4次加入蛋,打勻。

        每次蛋打勻後才加下一次蛋.



3.     用膠刮分3次拌入粉,拌至完全均勻後分2次加入奶,

          最後加入蘭母酒,倒入已舖牛油紙長方形模中,途

          中停一停, 放入一些紅豆, 再繼續倒入其餘粉漿, 掃平面,

           放入已預熱170度10分鐘,焗38-45分鐘,

           每個人家中焗爐爐溫不一致, 要用竹簽試中間位熟程

           度,沒有粉漿黏住竹簽便可出爐了。


溫馨提示 

~~~~~食譜的甜度始終要大家做了一次才加或減, 因每個人喜愛
          甜度不一致, 要自己再調較, 我比較不愛太甜的食物, 所以
          蛋糕甜, 我建議首次做就不要減糖了, 但要留意紅豆, 因紅
          豆我用的是小倉紅豆會比較甜, 但我沒有放太多, 所以沒
          問題, 但如果自己處理的紅豆, 也要放些糖煮才對, 要帶起
           紅豆和味 ! ~~~~~




我的專頁 
https://www.facebook.com/conconkitchen/










沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!