2017年5月20日星期六

我的驚喜生日飯 ~ 私房菜

我的驚喜生日飯 ~ 私房菜




今晚好多謝我0既好朋友為我安排咗呢間咁正0既餐廳, 

佢知我貓, 呢度仲有好多貓咪陪伴, 真窩心呢!

  

呢度0既佈置十分特色, 好有氣氛, 好舒服, 帶俾人溫馨同暖意!

  

頭盆己經好特別, 係加椰菜花打成蓉舖底, 松露扮泥, 仲有D 小菇菇,
變身成為好靚0既盆景!



入面係包住隻溫泉蛋0既花花




佢地秘制海鮮咖喱



松露炒法國有機鷄蛋



橄欖油火箭菜意大利粉


仲有精美甜品及花茶, 畫上完滿句號.

  


    

好可愛, 又聴話!

































2 則留言:

歡迎大家俾意見多多指教!