2017年6月30日星期五

雜莓合桃裸麥包

雜莓合桃裸麥包





今次係 Yvonne Poon 老師送給我的老種, 發得好靚, 好鬆軟, 

皮脆脆, 真係外脆內軟啊 !



我真係唔太敢造麵包, 因自我控制能力比較差, 告完麵包, 一定

忍唔到口, 食好多!  但又喜歡造麵包, 又喜歡食麵包, 真係點算呢 !


不過講係咁講, 我都一樣咁有興趣造麵包, 見到家人食

自己造0既麵包, 真係好開心架 ! 而且自己造0既麵包既

安全又健康 !  呢d 就係動力喇!



紅莓要用櫻桃酒先浸軟, 大約2~3 天, 當然浸幾個鐘也可以, 

不過無咁軟身!  用前要先用廚房紙或乾淨毛巾索乾水份 !



麵糰好濕潤, 今次包包一定會靚靚0既 ! 不會辜負老師養了這麼

久的老種啊 !

 

焗好了, 好想咬佢呀!


入爐前都已經好靚仔喇 !

 



 

我這個包包和我喜歡的某間餐廳的雜乾果包很接近,

但這個老種的包身更濕潤, 好新鮮, 好正 , 好味道呀!

稍後有時間會寫回食譜的 !





















沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!