2017年2月7日星期二

Lady M

Lady  M





經過 ifc, 見到 Lady M 無乜人排,唔執輸,買
番幾件嘆下。巧味道 !



其實好唔好食, 真係見仁見智, 各人口味唔同, 但我
本人就覺得, 雖然佢無而家出面做餅大師做得咁巧
奪天工同華麗, 但係好味0既程度, 我都俾佢高分,
覺得好味, 有誠意 ! 



棋盆蛋糕, 樣子沒有什麼樣特別, 食落先知好味否 !

 

栗子蛋糕, 好味, 好香栗子味, 栗子好新鮮0既感覺!

 

原味班戟蛋糕, 無太大驚喜, 但都係好食類, 我覺得心機錢!

 

這個柚子芝士蛋糕, 我好 鍾意, 我會自己試造, 睇可以
有幾多成接近!

 

綠茶千層蛋糕, 都係無太大驚喜, 個人感受, 但都係
有好多好多層, 太利害了!

 



 

紐約芝士餅

 

士多啤梨蛋糕

 






沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!