2013年10月9日星期三

sweet potato bread 紫心蕃薯包

Sweet Potato Bread 紫心蕃薯包




17小時中種製作麵包



軟林林, 愛死你啊!



係呢個時候一定要快快手手先得喇, 唔可以攪咁耐啊!



今次全程自己搓麵糰,唔敢叫大力士幫手,上

次搓死咗d 粉,原來係唔懶得! 連搓麵粉都要

親力親為先得! 嘻嘻 !



每一種蕃薯都有唔同顏色, 當然我本人係覺得呢

隻色最正啦!



我係明白我点解咁鍾意佢,因為佢係紫色, 我喜愛的顏色!



好靚啊, 我好鍾意, 又唔太甜, 啱我!























沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!